Angereds Brukshundklubb

Hyra klubben

 

Det går bra att hyra klubben för externa evenemang om du vill det, men klubbens aktiviteter har alltid företräde. Inbokade aktiviteter finns i kalendern på hemsidan.

 

Pris: 500 kr för halvdag, 1000 kr heldag eller 150 kr / timme. Avgiften faktureras.

 

Klubbens försäkring gäller endast klubbens medlemmar så vid externa kurser/event måste du själv kontrollera att giltig försäkring finns.

 

I hyran ingår tillgång till klubbstugan. Det går bra att använda den utrustning som finns i köket men allt skall återställas i trevligt skick så att nästa som kommer kan använda det. Det finns kyl, frys, micro, kaffekokare och vattenkokare. Det finns däremot INTE rinnande vatten, muggar, glas, tallrikar och bestick så det måste du ta med själv.

Du grovstädar efter dig när du lämnar - både inne och ute. Plocka undan skräp, ställ i ordning, släng sopor och sätt i nya säckar (om det är fullt), sopa av golvet och torka av i kök och bord om det behövs. Det går bra att hälla ut vatten i diskhon.

 

Toaletten står utanför klubbstugan och är avstängd vintertid för att inte frysa sönder. Den är öppen under sommarhalvåret.

 

Gräsklippning av planerna sker regelbundet och bokas av klubben.

 

På klubben hålls hundarna kopplade utanför planerna och vi tar hänsyn till varandra. Bajs plockas upp och slängs i gröna tunnan utanför klubbhuset.

Sopor slängs i tunnan utanför klubbhuset, även bajspåsar. Tömning av tunnan sker var 14:e dag men större mängder sopor måste tas med och slängas. Säckar får inte ligga utanför tunnan då fåglar och råttor sprider ut innehållet då.

 

Du som hyr står för egen träningutrustning själv.

 

100 kr deposition för nyckel erläggs vid hämtande av nyckel vilket görs hemma hos Emma Holmes som bor i Gunnilse. Pengarna återfås då nyckeln lämnas tillbaka. Du skriver då också på en nyckelkvittens och att du tagit del av informationsbladet som du får av Emma.

 

Frågor och bokning sker via mail: sektor@abhk.se. Ange kontaktperson, telefonnummer och faktura-adress vid bokning.